Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2018 22:56 - Сънувах ли...
Автор: alhimik1 Категория: Поезия   
Прочетен: 7344 Коментари: 4 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

И тъжен вървях през страшния лес
Аз търсех и исках да бъда Реката
Да бъда Водата която къпе души
Да усетя небесните Знаци
В унес молитвен
да сливам
Идея
и
Бог
Да плача и да крещя
Да вадя стрелите от Телата
на хора до болка 
невежи
Да бъда 
Мир
и
Любов
Помежду човечност
Да бъда небесна пролука
Да бъда страст и копнежи
Да забравя злини
и плитки лъжи
Да хвърля Маската
Ах маската бяла
с която вървях през Света
---
Погледнах назад
след мен 
вървяха
Те
милионите Сенки с бели лица
И хвърляха своите маски
Те вече излезли
от Пещерата
на онзи 
измислен Живот
искаха всичко те искаха 
Тук и Сега
обезумели от похот и алчност
оскотели и от безверие
---
Тази нощ бях падаща звезда от Безкрая
Светлината в Тунела 
към 
земния Рай

Или може би, Адът…


 



Гласувай:
13


Вълнообразно


Спечели и ти от своя блог!
1. pvdaskalov - * 1 *
18.01.2018 14:25
Макар, че 4649 преди мен не са оставили коментар, не означава, че творбата не е дълбоко осмислена. Оригинален стил и мисли, които, макар и леко завоалирани, стигат сърцето и намират съмишленици.
Вие, господа от морето, изглежда имате вълшебни пейки, Друг мой приятел често сядаше на пейка и създаваше традиционно красива поезия. Но... не издържа на вулгарните подмятания и се пресели в по-добър свят - във Фейсбук.
Докторе, благодаря ти!
П и е р
цитирай
2. alhimik1 - Благодаря, Пиер, за споделеното...този приятел е и мой приятел, и аз съм във Фейса хех
18.01.2018 17:35
pvdaskalov написа:
Макар, че 4649 преди мен не са оставили коментар, не означава, че творбата не е дълбоко осмислена. Оригинален стил и мисли, които, макар и леко завоалирани, стигат сърцето и намират съмишленици.
Вие, господа от морето, изглежда имате вълшебни пейки, Друг мой приятел често сядаше на пейка и създаваше традиционно красива поезия. Но... не издържа на вулгарните подмятания и се пресели в по-добър свят - във Фейсбук.
Докторе, благодаря ти!
П и е р

Светъл ден и уютна вечер, Пиер!
Никос :)
цитирай
3. milady - драго ми е ,мило ми е, поздрави,НикоС!
18.01.2018 19:27
Вие, господа от морето, изглежда имате вълшебни пейки, Друг мой приятел често сядаше на пейка и създаваше традиционно красива поезия.

ПиЕр,както се казва в такива случаи,
тоо.. коментар..уникат, като самата изповед..
къде провидяха некои..тъзз „провинциална мъка“
хихи..
прекрасна вечер и на двамата!
Джули
цитирай
4. alhimik1 - Здравей, Джули! Уютна и за теб да е вечерта! :)
18.01.2018 20:32
milady написа:
Вие, господа от морето, изглежда имате вълшебни пейки, Друг мой приятел често сядаше на пейка и създаваше традиционно красива поезия.

ПиЕр,както се казва в такива случаи,
тоо.. коментар..уникат, като самата изповед..
къде провидяха некои..тъзз „провинциална мъка“
хихи..
прекрасна вечер и на двамата!
Джули


Ще пренебрегна лекия "бъзик", защото надявам се си дама, аз имам само един ник и ме "помпат" напоследък без да съм значим, просто си пиша стихотворенията. Привързан съм към блога, защото намерих много приятели...Но това беше отдавна, напоследък се "навъдиха" хейтър-и и недоброжелатели, меко казано. Замислям се, дали да не се отдам само на литературен сайт...Това между другото. Ако не харесваш провинциалисти, искам да ти напомня, че в Изкуството провинция няма. И да четеш да-да-истите, ще разбереш, ти си умно момиче, за какво става дума. :)
Никос :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alhimik1
Категория: Поезия
Прочетен: 758151
Постинги: 273
Коментари: 1671
Гласове: 7831
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031