Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2019 13:02 - Администратор с ник Blogbg
Автор: koko51 Категория: История   
Прочетен: 2135 Коментари: 18 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Администраторът или модератор с ник Blogbg ме подканя да продължа разговора с tres1, въпреки факта че аз не съм започвал подобен разговор с него, а само прочетох обидите му срещу арменската нация и реагирах адекватно. Не желая да продължавам или да подхващам разговор с дебил, който вярва че българският етнос създал държава или каквото и да е преди 17 000 години и се... насрал!!! Аз трябва напълно да съм изперкал, че да отговорям на подобни дивотии, дивашки твърдения и невероятни изцепки. Лицето, чието име е Димитър Тодоров освен това ме отпраща към портала "Новото познание", което иначе е едно любопитно и занимателно предаване на колегата Стойчо Керев, но на няколко пъти ми се е налагало да го критикувам, защото прекалено прегъва клончето и накрая то ще се счупи и маймунката ще падне по гъз на земята! Специално посочвам името на дибилчето, за да се убедят всички, които драскат и драскотят срещу гърците, че дори и имената ви са гръцки. Абе, накъдето и да се въртиш, гъзо ти все че е изодзадзе, е те тва е!!! 37 000 години да бяхте имали държава, халал да ви са, ама дайте да видим докъде сте я докарали и защо ние - арменците, евреите, гърците, турците и други избягахме от тамка, а??? Надяваме се да сте добре там без нас, само с циганите, които вече величаете роми. Къде отиваш, човече - кво вадиш или куо вадис??? И къде ще стигнеш по този път?????


Тагове:   888,


Гласувай:
3



1. codetroina - :-)))) баба е Велика Тракийка ,от xЯмболя/Олимпа, демек..
20.01.2019 13:27
и баба АляОшоКокошка, и баба треска1, и баба bven.. Wonder...
its the same Big Oldie Drty шииит..
цитирай
2. radostinalassa - Гърците са негри, дошли от Африка
20.01.2019 13:50
Смесили се с белите на полуострова, но това ги прави смесен сой. Оттам идват присъщите им добродетели.
цИГАНИТЕ СИ ЗНАЯТ, ЧЕ НЕ СА РОМИ, А ЦИГАНИ, ТИ НЕ БЕРИ ГРИЖА. и ТЕ ИСКАТ ДА РАБОТЯТ , но не знаят да четат и няма къде. Земята е укрупнена и трудно им се намира работа в много села. Но кой знае защо броят им се увеличава, а това е партийна политика на гърба на българите.
цитирай
3. radostinalassa - Виждам, че още няма резултат от пиенето на хума
20.01.2019 13:56
Можеш да си купиш дотогава перука и ще изглеждаш по - сресан. Приличаш ми на гочето. Нов смешник се появи в блога. Блог.бг никого не подканя да пише постинги. Това е голям майтап.
Пише се дебилче, неграмотнико. Нормално за някои етноси.
цитирай
4. radostinalassa - Вие не сте избягали оттамка, а ...
20.01.2019 14:29
ние сме ви изгонили, както се гонят юдеите отвсякъде по света. Имало е защо явно.
цитирай
5. koko51 - Айде-е-е, шизофрениите нелетеха като муи на гувно!!!
20.01.2019 19:07
Ехолалия, логорея и ментални разстройства - парад!!!!
Специално за radostinavguza - верно, ти ше им береш грижите на циганите, шъ береш и не само грижите.... Ха, да ти е честито!!! За твое сведение и свестните българи, и те се евакуираха заедно с нас!!!
цитирай
6. iliyanv - Няколко пъти съм се обаждал на тел. 112
21.01.2019 10:13
за Радостина с руското ласо. Всеки път ми отговарят, че случаите на системна злоупотреба с боярыщник са безнадеждни и трябва да се търси помощ от екзорсист. Така ми отговарят и за още няколко блогъра: Треснат1, сенилния Атил, Бвен и Четиристенния петоуйник.
цитирай
7. krumbelosvet - Леле мале
21.01.2019 10:58
От великия век на Перикъл в Гърция са останали само камъните. Атина е мръсно гето.
А Учителят Петър Данов преди близо век е предсказал, че "гърците ще си изгубят и гащите". Невероятно, щото обезгащването чак сега започва.
Жалко за тоя симпатичен народ с близка нам съдба и кръв, и гениални еврейски градски песни...
цитирай
8. koko51 - до krumbelosvet - Леле мале
21.01.2019 15:21
Дооообре, схванах посланието ти! И аз милея за тая нация и този народ. Имах вуйчо и братовчед от тях, имам и братовчедка... Но ако си чувал за проф. Александър Балабанов, а той е и арменец като мен, ние призоваваме да търсите начини за сближаване и да забравите, че сте били такива паразити върху снагата на ИРИ и на Гърция, защото иначе много ще има да патите!!! Освен това да забравите, че имате някакви права над Тракия и Македония - просто нямате шанс!!! То няма и нужда, нали сте в ЕС?! Важното е да не ги мразите, че са по-напред с материала, а в момента са го закъсали, имаха периоди на диктатура на военната хунта и прочее...
цитирай
9. radostinalassa - верно, ти ше им береш грижите на циганите, шъ береш и не само грижите.... Ха, да ти е честито!!!
21.01.2019 22:49
Циганите са хитро племе и масово се изнасят оттук, така ли не си разбрал.Когато. ние сме били тук още не е имало евреи. Трябвало е негрите да срещнат еди кого си. Така, че не си познал. Историята ти е вулгарна като темето ти. Все пак си купи перука.
Аз редовно давам подаяния на циганите, те не могат да живеят без нас, не се коси.
Те са на по долно ниво от евреите. За арменците не съм чела, а като имам предвид твоята мизерна особа даже и няма да чета. Не е хигиенично.
цитирай
10. iliyanv - Хм, чукча дава подаяния на сигани...
22.01.2019 08:52
Предполагам в натура: лишеи, мъхове, роги и копита от северен елен.
цитирай
11. radostinalassa - Жалко, че не мога да изтрия червения ти нос
22.01.2019 21:36
При мене го правя редовно и безотказно. Сега вече янките са по - тъпи от чукчите ти.
цитирай
12. koko51 - за iliyanv
23.01.2019 16:03
Много обичам да използвам двойственото число - рози! Майка ми казваше - да, бе да, отишъл на Женския пазар да продава свински рози!
цитирай
13. koko51 - към radostvguza
23.01.2019 16:12
"Когато. ние сме били тук още не е имало евреи. "
Много обичам да го начуквам дълбоко в устата на разни простакини!!! Отваряш "Годишник" на КПО на евреите в България от1989 г. и на стр. 7 четеш за "Ранен паметник от шумеро-акадски прототип в България от XIV-XIII в. пр. н.е." Публикацията е на ст.н.с. Димитрина Митова-Джонова
И ПЛАЧЕШ!!!
Не зная ти за кои се смяташ, но преди 23-24 века тука са били евреите, а чак след тях - ние, необрязаните... Моята плешивост те обижда значи а? А пък мен - простотията ти!!! Османците разказват, че българските моми като видели турчин и си вдигали полите да си затулят лицата!!! Той обаче като видвал белите кълки и налитал кат таковата...

цитирай
14. krumbelosvet - коко51, зе да го начукваш
23.01.2019 23:13
Ти си паразит на тялото на България. Жалко.
Жалко за един ИСТОРИЧЕСКИ КАПИТАЛ. Има два народа, с които сме съседствали хилядолетия, и НИКОГА не сме воювали. Това са арменци и алани (сега осетини). Но след плеяда светли и незабравими личности като Вили Казасян, напоследък се изявяват МАРОДЕРИ като Кеворк. И ти си от тях.
Бях веднъж в Ереван. Сигурно ти си ходил повече. Затова не се връщаш в майката-родина. И другите като тебе, надменни паразити.
А за туркините имам инфо от първа ръка, че много обичат българи и християни изобщо.
цитирай
15. koko51 - На krumbelosvet
24.01.2019 12:45
Много обичам простаци аграрфашистчета от неопределен тураноиден произход, които имат такива непоклатими представи - "има две народа, с които сме съседствали хилядолетия и никога не сме воювали" . Ленинските читанки бяха пълни с подобни мъдрости... Били сме ви кат таковата, като маче о дирек.. хич да не ти пука! Никой никога не ни е изкарвал паразити, дори в обосновката на младотурците преди Геноцида липсват подобни квалификации за антитурската ни нагласа. 50 години писах да нерушимата арменско-българска и българско-арменска дружба, докато не осъзнах, че няма обратна връзкау няма адекватна реакция... Наредихте се сред нашите най-големи врагове, поради което сега ще сърбате каквото сте надробили.. Духай супата и се сърди на идиотизма си да считаш, че ние сме пришълци, а ти си местен... Ние ви освободихме бе педал турски
цитирай
16. koko51 - Радостната...
24.01.2019 13:30
През два-три месеца прескачам до Ел Ей, викат ме на парти в Холивуд... Нина Добреф ми пише да се срещнем, казва че много й харесвам, милата... Вярно е, че най-често стават грешки с името ми, защото има такъв кинодеец и мой адаш Кърк Саймън... Може да ти покажа в туитъра как ми се натискат да ги пробвам за роли...
А относно езика или стила ми, както искаш ! Къде мислиш, че съм се възпитавал??? В Оксфърт, Кейбридж и харвард ли??? Скитосвал съм по совфийските ипловдивски улички... Преподавах малко в университета "Гамал абдел Насър", който е избран за патрон от комисарите, защото е събрал цял отбор нацисти да му строят ракети срещу Израел!!! И озобщо не бил ислямист и нв червата!

цитирай
17. radostinalassa - 3. koko51 - към radostvguza
24.01.2019 14:36
Къде мислиш, че ще ме срещнеш, простак еврейски.
Вие не може да сте били тук, защото още не са се смесили негрите и белите, та да се родят мелезите. Чатна ли сега или у тебе преобладава негърското. Типична кокова пияна простотия. Пиши си с чифутите.
цитирай
18. koko51 - Приемам го като повишение
24.01.2019 19:51
От арменец - на евреин, макар че има и анекдот, че арменците са евреи с марка за качество, приемам го като комплимент и повишение. Простак съм ,че контактувам с простаци, но ми писва иначе по цял ден, седмица и месец да говоря и пиша във висок стил. Вярно - аз съм си простак, защото съм по-голям българин и от българите. В такива случаи става дума - а не изобщо!!! Ама, усещам, че се ядосваш, не ами и инсулт ще си докараш! Негърско има във всички генотипове - това е историята на човешката цивилизация, идиотко!!! Чифут не е обида, обида е гаджос на цигански, което сте възприели в литературния език като гадже, а то обозначава нециганин, най-често българин или българка - обект на сексуална експлуатация от цигани!!! Имам много познати евреи с които наистина си пиша, виждаме се, общуваме, уважаваме се, вас - мила и драга Тенева, никой няма да ви уважава, а написаното от вас ще се запази и ще се помни, така че просто не си давате сметка как си затваряте врати и възможности с такива изцепки, защото сте просто природно тъпи! Най-вероятно скоро ще пукнете тихичко в нещастно омерзение и забрава!!! Вие ли сте чиста раса - татарска, татарско-славянска или тракийска? Егати скоротума, никой не е чувал!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koko51
Категория: История
Прочетен: 22799
Постинги: 7
Коментари: 51
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031